Een company magazine? Waar heb ik dat nou voor nodig?
Onderdeel van de strategie van een Conversation Company is natuurlijk een company magazine. Je company magazine is het platform waarop je met je medewerkers in gesprek gaat, waar je ze laat weten wat je doelstellingen zijn, waar je je successen viert, waar je je medewerkers aan het woord laat over de successen die ze voor jouw bedrijf behaald hebben, maar ook over de successen die ze in hun persoonlijke leven meemaken, in hun sport of in hun hobby.
Wil je succes hebben met je company magazine, dan zal dat moeten bestaan uit een afgewogen mix van artikelen, waarin je je bedrijfscultuur tot uiting brengt, waar je richting mee aan geeft, waarin je input vraagt aan je medewerkers en waarin je je medewerkers uitnodigt om mee te helpen jouw doelstellingen te behalen. In mijn blog ‘Love your people’ lees je meer waarom je als Conversation Company eigenlijk niet zonder Company Magazine kan.
Een company magazine? Hoe krijg ik dat voor elkaar dan?
Het ontwikkelen van een company magazine heeft natuurlijk nogal wat voeten in de aarde, maar gelukkig is er bij B R N K veel kennis beschikbaar over het maken van zo’n magazine. Of het nu gaat om de planning, de aansturing van interne medewerkers aan het magazine, de keuze van de onderwerpen, de inzet van externe copywriters en fotografen, de ‘tone of voice’ en hoe je die met behulp van een stijlgids vastlegt, op al deze vlakken (en meer) beschikt B R N K over kennis en ervaring. Anders gezegd: B R N K heeft vaker met dit bijltje gehakt.
Benieuwd wat B R N K voor je kan betekenen bij het op poten zetten van jouw eigen company magazine? Neem dan contact op via 06 18204968 of stuur een bericht via het Contactformulier.
Recente reacties